sjukling

Ligger för tillfället nerbäddad i soffan och tar det lugnt en liten stund. Igår kväll åkte jag och mamma in till sjukhuset för att kolla upp min hals, och mycket riktigt så var det halsfluss. Läkaren sa att det inte var någon tvekan om saken, så nu är det penicillin i 10 dagar som gäller! (Y) Ska jag vara ärlig är jag faktiskt riktigt glad över att det var just halsfluss så att jag kan få medicin som tar bort det, istället för att behöva gå och ha ont hela tiden.

Idag har jag och mamma varit i stan och fixat massa saker. Vi har växlat pengar, hämtat mina skolböcker, köpt böcker och spel till resan och handlat allt som behövs. Så nu ska jag bara fortsätta packa och städa här uppe sen tar jag semester :)



Hörs senare, tjingeling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0