Snodd från cp tivis :*

Favorit

KLÄDER
Skor: Mina klackar
Sneakers: Vita Converse
Jeans: vet inte.. Typ hm, gina
Tröja: lite olika
Underkläder: Matchande bh och trosor

ACCESSOARER
Väska: En skinnväska, (inte äkta) från Åhléns
Plånbok: Min svarta fejk från Thailand som tyvärr blev snodd
Solglasögon: några från speacsevers
Klocka: Min silvriga som jag fick av mamma och pappa i 18-års dags present

TEKNIK
Tv: platt tv ska det va
Stereo: bryr mig inte
Mobiltelefon: IPhone 4 vit
Dator: bärbar
Kamera: Systemkamera

BADRUM
Tandkräm: Colgate
Tvål: En som luktar gott
Hårprodukt: frisör grejer
Parfym: cancan- Paris Hilton
Hudkräm: Nivea
Schampo: Frisör grejer
Balsam: frisör grejer
Huvudvärkstablett: Ipren

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Typ loka vattenmelon
Öl: Bara ljus, carlsberg gillar jag mest
Vin: tre apor
Bröd: Pågen
Choklad: lysmelk
Glass: strachatella

FÄRDMEDEL
Bil: Seat Leon
Flygbolag: Tyckte Thai var bra fram tills i februari
Taxibolag: Billiga
Cykel: gamla "tant" cyklar

ÖVRIGT
Frisörsalong: intermezzo
Bank: Handelsbaken
Bensinstation: Statiol
Gym: Friskis och Svettis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0